3 najčastejšie chyby pri tvorbe webu

Novú web stránku si dáva vytvoriť väčšina firiem iba raz za pár rokov. Môže sa preto veľmi ľahko stáť, že nie ste pokročilý marketér či špecialista a nikdy ste ešte tvorbu web stránky neriešili, alebo tento proces poznáte len veľmi z úzadia.

CENA

“Rudo, nájdi najlacnejšiu agentúru, nech máme web za málo a ušetríme peniaze”. Toto je asi najhorší spôsob tvorby web stránky. Web je vašou digitálnou vizitkou a akékoľvek jeho nedostatky, môžu vrhať zlé svetlo na vašu firmu. Prečo by si mal potencionálny zákazník vybrať Vás, ak našiel na internete ďaleko krajšie a zaujímavejšie stránky? V tomto prípade platí, že je potrebný dôraz na kvalitu.

FORMA

Mať predstavu o budúcej web stránke je veľmi dôležité. Častokrát zákazník nevie, čo na webe vôbec chce mať umiestnené, prípadne, ako má web stránky vyzerať. V tomto prípade zohráva kľúčovú úlohu agentúra, ktorá by klientovi mala pomôcť zorientovať sa v dizajne, ale aj v samotnom obsahu. Je nesmierne dôležité, aby na stránke boli všetky potrebné informácie (o vás, vaše služby, referencie, galéria…) a zákazník získal dostatok informácií ešte predtým, ako sa Vás odhodlá kontaktovať.

SERVIS

Vzťah medzi klientom a agentúrou nesmie nikdy skončiť po vytvorení webu. Skúsená agentúra je klientovi nápomocná aj naďalej a v rámci servisu umožňuje robiť pravidelné vylepšenia a aktualizácie k spokojnosti klienta. Vytvorenie web stránky je len základný kameň.