Novú web stránku si dáva vytvoriť väčšina firiem iba raz za pár rokov. Môže sa preto veľmi ľahko stáť, že nie ste pokročilý marketér či špecialista a nikdy ste ešte tvorbu web stránky neriešili, alebo tento proces poznáte len veľmi z úzadia.
CENA
“Rudo, nájdi najlacnejšiu agentúru, nech máme web za málo a ušetríme peniaze”. Toto je asi najhorší spôsob tvorby web stránky. Web je vašou digitálnou vizitkou a akékoľvek jeho nedostatky, môžu vrhať zlé svetlo na vašu firmu. Prečo by si mal potencionálny zákazník vybrať Vás, ak našiel na internete ďaleko krajšie a zaujímavejšie stránky? V tomto prípade platí, že je potrebný dôraz na kvalitu.
FORMA
Mať predstavu o budúcej web stránke je veľmi dôležité. Častokrát zákazník nevie, čo na webe vôbec chce mať umiestnené, prípadne, ako má web stránky vyzerať. V tomto prípade zohráva kľúčovú úlohu agentúra, ktorá by klientovi mala pomôcť zorientovať sa v dizajne, ale aj v samotnom obsahu. Je nesmierne dôležité, aby na stránke boli všetky potrebné informácie (o vás, vaše služby, referencie, galéria…) a zákazník získal dostatok informácií ešte predtým, ako sa Vás odhodlá kontaktovať.
SERVIS
Vzťah medzi klientom a agentúrou nesmie nikdy skončiť po vytvorení webu. Skúsená agentúra je klientovi nápomocná aj naďalej a v rámci servisu umožňuje robiť pravidelné vylepšenia a aktualizácie k spokojnosti klienta. Vytvorenie web stránky je len základný kameň.