Pre Alzu som nahovoril infolinku, bolo to skvelé

Ku každému väčšiemu eshopu je nevýhnutná automatizácia, medzi ktorú patrí aj IVR (interaktívny hlasový systém pre zákaznícku linku). Dnes by sme sa s vami chceli podeliť o tom, prečo je dôležité mať zákaznícku infolinku a prečo má byť inteligentná.

Ak nestíhate dvíhať hovory, automatizujte!

Ak s eshopom začínate, potom tento článok berte ako inšpiráciu a výhľad do budúcna. Ak máte plnefunkčný eshop, ktorý denne generuje zaujímavý zisk a zákazníci zahlcujú vašu infolinku svojimi požiadavkami, potom určite premýšľajte nad automatizáciou. Otázky zákaznikov (Kde mám objednávku?, prešla moja platba?, ako môžem tovar reklamovať alebo vrátiť?) sa väčšinou končia rovnakou odpoveď. Moderné technológie umožňujú nahrať na otázky hlasové odpovede. Z praxe to už určite poznáte. Voláte na číslo väčšieho eshopu a počujete “Dobrý deň, dovolali ste sa do spoločnosti … pre zistenie stavu vašej objednávky, stlačte 1ku, pre možnosti vrátenia tovaru, stlačte 2ku”. 

Ako to celé funguje?

Inteligentná linka je v podstate veľmi jednoduchá. Stačí si pripraviť základného pavúka, teda rozpadovať možnosti, ako napríklad: “aká hláška sa spustí zákazníkovi ako prvá po zavolaní na číslo X, aké číselné voľby zákazník bude môcť využíť, aká hláška sa spustí po kliknutí na voľbu X” a mohli by sme takto pokračovať. Po vytvorení pavúka sa presúvate do ďalších bodov, teda nastavenia hlášok v systéme (sfunkčnenie krokov) a ich samotným nahovorením a samozrejme implementáciou. V rámci našich služieb ponúkame práve nahovorenie hlasu. Hlasom v leedo je Gabriel, ktorý už napríklad nahovoril infolinku pre najväčší internetový obchod Alza.sk, reklamy pre Jaspravim či Adam sport.

Ak máte záujem o vytvorenie eshopu, pomoc s eshopom či nahovorením hlášok, kontaktujte nás.